Opcje widoku
Deklaracja dostępności
Reset

Nocny rajd SKKT Watra

Ja też tam byłem, latarką w ciemnościach świeciłem...

4 grudnia członkowie SKKT Watra wraz z absolwentami naszej szkoły wybrali się na XIII „Nocny rajd ku zachodowi słońca" w Beskidzie Małym. Startując z dobrze znanej z rajdów przełęczy Przegibek i dalej podążając niebieskim szlakiem w kierunku Gaików i Groniczków, ok. godziny 19.00 dotarliśmy do celu naszej wędrówki. Na szczycie Chrobaczej Łąki znajduje się 35m krzyż z platformą widokową, z której można było podziwiać niecodzienne widoki na żarzące się miejskimi światłami Podbeskidzie. Pogoda co prawda nie rozpieszczała, bo było trochę poniżej zera, ale czego się tu spodziewać w górach grudniową nocą... Nieopodal schroniska, w miejscu do tego przeznaczonym, rozpaliliśmy ogień i wspólnie przy ciepłych płomieniach ogniska oraz w oddali jarzących się światłach dolin piekliśmy kiełbaski i nie tylko... bo fantazja głodnych absolwentów nie zna granic. Pieczone banany, czekolada, pianki i wszystko, co jest w plecaku i nosi miano jedzenia, zostało poddane obróbce. Wspólne biesiadowanie przy ognisku na Chrobaczej Łące zakończyliśmy grupowym zdjęciem, po którym zeszliśmy do zapory w Porąbce. Stamtąd- już autokarem- w drogę powrotną do Radlina.

Kolejny udany rajd, który pozostanie w pamięci wszystkich fantastycznych i radosnych uczestników, dzięki którym zawsze mam motywację do organizacji kolejnych wycieczek.

Opiekun koła Sebastian Mosz

#edukacjatorelacje

Data dodania: 2021-12-20 19:15:49
Data edycji: 2021-12-20 19:16:49
Ilość wyświetleń: 276

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej